SKRIVET: 2009-04-12, kl 17:29:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Påsk

Tjenare på er alla!!
nu är påsken snaart slut =( och på tisdag börjar skolan igen .. jag måste verkligen plugga innan tisdag! Ska ta tag i det i kväll eller i morgon =)

Min påsk helg har varit kanon .. men en aning tröttsam..ojojoj, igår vaknade jag klockan 7 !!! för att Leffe gick upp självmant ( det har aldig någonsin hänt förut) och gick in till mig där jag sov och väckte mig .. så vi kolla på tv =D tills morfar vaknade och jag tog då hans säng, men det blev dock inte mkt sömn där heller eftersom man hörde leffe som faan hela tiden =P haha så man kan säga att jag gick upp sju, Inatt har jag inte heller sovit toppen .. jag har ju sovit på soffan hemma hos mormor och morfar =P haha inte det skönaste men vafan gör man inte för Leffe =D =D <3

Igår var vi först och kolla på Thomas fotbollstunering, sen gick jag, pappa och christer till ett ställe i sickla och kollade på Göteborg-Djurgården och vilken jävla skitmatch det var!!! Alltså det va sjukt dåligt säger jag bara, göteborg spelade bra fotboll men jag vette fan va djurgårdarna gjorde =/ det slutade iaf 6-0 jävla skit !! men vi kommer igen på onsdag!! ! =D
Efter all fotboll så gick vi hem till christer och Marju för middag =) vid nio tiden så var leffe och jag så sjukt trötta så vi gick hem =) och kolla på en film


Idag så har det varit lite lugnare..jag och mamma åkte till forum och jag köpte ett par jeans och en jeanskjol =) jättefina tkr jag =D efter det så åt vi lunch med mormor och mrofar och ngr fler =) sen gick jag, mamma och Thomas till skanstull och kolla på det där jäkla bajentåget och jag kan säga att jag trivdes INTE usch omringad av bajsare men va gör man inte för tompafjompa <3 Vi såg tre personer vi kände med dock inte min bror men men.

Juste en sak hahahahahha Thomas snackar numera med lite västeråsdialekt AHAHHA hans brorsa och syssling har varit och hälsat på i ett par dagar =) sjukt snällt av Kristoffer måste jag säga, han kmr typ hit på varje lov han har och jaa det är fett snällt verkligen ! Men iaf så nu snackar Thomas med lite sån dialekt haha fett kul .. sötunge <3

Hahaha en till sak, när jag, mamma och thomas va på väg hem från det dära "tåget" så kom en liten unge och frågade mig och mamma, "är ni mamma och pappa till honom" och så pekade hon på thomas hahah =P undra vem av oss som är pappa? =P

Näää nu ska vi hem till farmor på middag =) det blir min familj + thomas och sen så mina kusinersfamilj =) och då ska jag passa på att fråga om Petra vill bli våran hjälptränare i fotbollen =D hoppas hon kan!


Vi hörs kanske senare =) tack och hej!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: