SKRIVET: 2009-04-08, kl 14:44:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Massage :D

Tjenare tjenare .. sitter i köket och väntar på att min mat ska bli klar =D jag är megahungrig just nu så det ska bli mumsigt med mat !!
Idag vid elva tiden åkte jag till Hammby sjöstad för att jag vid tolv skulle på massage =D hot stone massage .. det var sjukt skönt och härligt. En hel timme låg jag där och njöt, så nu är jag inte alls lika spänd och har inte alls lika ont i nacken längre =D sen så var det ju grymt bra att hon la varma stenar vid njurarna eftersom det är just där jag har som ondast nu när jag har mensvärk, så det blev iaf bättre =D men nu är jag helt slut .. känner mig trött och så men det kan ju bli så efter en massage eftersom man slappnar av och alla spänningar försvinner =)

Efter maten hade jag tänkt att plugga lite, kan inte hålla på att skjuta upp pluggandet så det ska jag ta i tu med tror jag =) sen så blir det fotboll med Roxi ikväll =D =D hahhaha det ska bli kuligt och Roxanna du ska vara snäll fattaru!!? =D hahah Det är Sicklas A-lag mot Sicklas C-lag och självklart hejjar vi på C-laget eftersom min pappa och bror spelar där =) eller är det inte därför du hejar på dom Roxi? =P haha såå jaa hoppas C-laget vinner nu !! =D

nää nu ska jag göra klart maten =) tja tja .. bilder från igår och måndags kommer troligtvis ngn gång =) från mitt och Roxis äventyr =P haha <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: