SKRIVET: 2009-04-10, kl 19:57:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Linda :D

Tjenare tjenare!
Sitter hemma hos mormor och morfar =D jag ska spendera min helg här för i dag kom min morbror hit =D =D har saknat honom som faan, speciellt då jag har praktiserat med barn i behov av stöd och dom har påminnt så mkt om Leffe =) men idag kom han!! Så jag ska vara här i helgen.

Vid strax före två idag så träffade jag Linda =) min "storesyster" och hennes två små barn =) hon bor ju nynäshamn så vi ses typ aldrig, var flera månader sedan sist men nu gör dom om hemma så hon och barnen bor hos hennes föräldrar som bor typ där min mormor och morfar bor =) så vi passade på att ses då. Vi gick runt lite i Sickla köpkvarter och jag köpte ett linne =) .. Lucas vaknade efter ett tag så vi och köpte glass och gick till en lekpark som finns i sickla =) så där satt vi ett tag med Lucas lekte =) Vid halv fyra (tror jag) så gick jag hem för att hjälpa mormor med Leffe =)

hmm.. förövrigt har jag typ inget att säga, imorgon ärdet ju påskafton och då ska vi till min andra morbror och min moster på middag =) innan det så ska vi kolla på Thomas fotbollstunering samt fotboll på tv, Göteborg-Djurgården =D

Nää nu ska jag nog hålla mormor och morfar sällskap =)

GLAAD PÅSK om jag inte hinner skriva mer =D

Och GRATTIS CARRO!!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: