SKRIVET: 2009-04-19, kl 21:10:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

fotboll

Hejsan hejsan!
Idag tog jag faktiskt en paus från pluggandet, eftersom det va footboll =D pappa hämtade mig vid halv tre och då åkte vi mot nacka ip med ngr stopp på vägen, men iaf så började sicklas p92 or sin match klockan tre så jag, pappa, ande och rox kollade lite på den .. men sen så började Rox sin träning (hon är cheerleadertränare för "småtjejer") så jag följde med henne in och kollade på och hjälpte till lite =) men shiiiiet vad dom barnen inte lyssnade på henne, stackarn hahahah ingen pli på dom ungarna haha,
Vid fem så gick jag ut igen för då skulle pappa och bror spela match =) med a-laget =) och till andra halvlek kom Roxanna ut igen och höll mig sällskap =) wieho.. Matchen gick faktiskt otroligt bra =P hihi dom spelade 2-2 och pappa gjorde ett fett snyggt måål !! =D GOO FARSAN!! hahahahah de stod ngr killar brevid mig som heja på andra laget, haha och dom diskuterade om pappa =P alltid lika kul när ngn snackar om en som man känner när dom inte vet det hahaha, dom sa iaf ngt i stil med "han nummer 20, han måste nog ha rutin med den kroppen" hahahahahaahha men det är bara för att pappa har feta lårmusklerna som man kan få i fotboll och såå =P hahah och sen så vare lite för hans mål, ett frisparksmål från näästan halva planen =P det nii haha, *stolt* hahhaha

Nää nu ska jag nog plugga lite och sen soova =D fett sköönt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: