SKRIVET: 2009-04-13, kl 21:26:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

23 dagar

för alla dom som bryr sig så är det faktiskt så att jag fyller 18 år om 23 dagar =D wiiehoo! hahah, jag längtar som fan ska ni veta, men detta innebär också att det är 24 dagar till nationella i engelska =o fast det är sista delen som hur är =D

Men jahaa annars då? Kollade ju fotboll med Roxii och var det slutade i matchen ska vi inte prata om , mne men en del gjorde bra ifrån sig som tur är =D men jaa bättre lycka nästa gång =)

Sen så har jag pluggat =) varför gjorde jag en glad gubbe?? jag är helt förvirrad .. eller jag va och är lite men eftersom min kärevän Croxs hjälpte mig så är jag mindre förvirrad men jag ska ändå fråga läraren om hjälp imorgon =)
Tack Croxyy för att du är en sådan bra vän, älskar dig gumman och jag är så glad som har dig!! <3 Glöm inte det

Naaaaj nu ska jag dra här ifrån för att krypa ner i min varma sköna säng och SOOVA =D =D tack och hej på er där ute



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: