SKRIVET: 2009-04-18, kl 11:56:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

18 April

God förmiddag eller va man ska säga =)
Idag har jag inga direkta planer, förutom att jag verkligen måste plugga!! Känns som mitt liv bara består av plugg just nu och det är inte roligt. Orkar fan inte med skolan, men att sluta nu är ju bara onödigt och att ta ett sabbatsår är ju bara att skjuta upp "problemen" så det är också uteslutet. Nää nu är det bara sju veckor kvar och jag ska kämpa in i det sista! =) På fredag har vi nationella i engelska, skriftliga delen, och jag vill verkligen inte..men det är ju sånt man måste göra så det är bara hålla tummarna och hoppas det går bra =) sen är nästa del den 7 maj alltså dagen efter min födelsedag, kuul!!

Nää nu ska jag se om tvätten är klar så den kan hängas =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: