SKRIVET: 2009-04-01, kl 21:20:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

1 April

Idag är det ju första April =P Har ni blivit lurade, eller kanske lurat någon? =) hahah Det har iaf jag.. alltså jag har lurats och det var så roligt hahahah

Joo så här var det, innan föräldramötet började så snodde jag Severis mobil (han har två, en jobb och en vanlig) så jag tog jobbtelefonen för det nummret har inte Roxi =P hahahahahha och så skickade jag ett sms där det stod tja tja ...namnet på den hon tkr är snygg...vad gör du? och så skickade jag det haha.. fick tillbaka vad hon gjorde och på den vägen va det, tillslut bestämdes det att dom ska ses efter helgen men då kunde ju inte severi hålla sig så han skrev från sin vanliga mobil .."sluta sms mig" hahahahahha Stackars Roxanna! Men oj vad roligt jag och Selleri hade =D Sorry gumman, men du var ett bra offer =) hihi och du gick ju faktiskt på det, söötis. Fick ett sms sen från henne, stackarn <3<3

Annars då, jag har inte blivit lurad -tur- haha och jag har inte gjort så mkt, blev hemskickad från praktiken för dom tyckte jag skulle vila upp mig =) vilket var smart gjort .. när jag kom hem till mormor och morfar så bakade jag sockerkaka och tigerkaka till föräldramötet som vi hade ikväll (möte för föräldrarna vars barn jag och Severi tränar i fotboll) hah mötet gick ju sådär, dålig uppslutning kan man ju säga =P

Och nu kollar jag på fotbollen, Serbien - Sverige..eller jag har kopplat mellan det och Du är vad du äter... såg början av matchen när serbien gjorde mål inom första minuter så då tänkte jag att jag kunde kolla på lite annat också =P men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på matchen =) få se hur mkt jag hinner se innan jag somnar =P haha

Tack och Hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: