SKRIVET: 2008-10-19, kl 19:24:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Världenssötastebebis!

Tjenixen på er !

Sitter just nu och tittar på fotboll =D wiie . Barcelona spelar .. ska snart plugga och titta tågbiljetter till skåne =) .. hoppas !

Ehm, jaha idag dåå .. vaknade vid elva och då vare bara att fixa sig för att sedan åka till pappas kusin i järna =) .. dem har nämligen fått en liten gullig bebis ! Så himla söt .. asså jag lovar, det var den gulligaste bebisen jag sett .. shiet asså .. skit söt unge de där .. hm, måste bero på att vi är släkt hahaha (a) .. kanske inte ??
Så nu har jag hela två sysslingar i sthlm .. woohoo ... haha och 31 sysslingar i skåne hahah om inte mer =P yeey

hm , jaa vi var där ganska länge sen så åkte vi hem =) .. och nu sitter jag här och slöar .. usch ! ..

Nä nu måste jag nog plugga .. hare så bra .. ska försöka fixa en bild på bebisen =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: