SKRIVET: 2008-10-13, kl 21:34:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vg

Skola som vanligt idag .. fick även veta att jag klarade provet jag hade förra veckan som jag inte ens visste att vi hade, och jag fick även VG på ett engelska prov som jag hade förra veckan =)

Efter skolan så mötte jag mamma vid Tyresö centrum .. och sedan åkte hon och jag till Farsta centrum och titta i affärer och fika lite =) .. jag köpte en bok, och en sportBH .. en rosa hahah som stödjer rosa bandet .. =)

Jag gillar att hjälpa och skänka pengar till olika saker .. och speciellt bröst cancerfonden .. men det tror jag är för att man måste nog ha varit med om något, att någon i ens närhet har varit med om något för att man ska "öppna ögonen" och inse hur allvarigt vissa saker faktiskt är .. även om man vet att  ex prostatacancer, hudcancer och massa fler saker är allvarliga saker och det är viktigt att man hjälper så att man kan forska .. men ändå så är det dem sakerna som man själv har varit med om eller sett i sin närhet som man hjälper mest. Eller jag tror att det är så för många, om man tex tar mig som exempel ... jag bryr mig om alla sorters sjukdomar och såå .. men jag är mer "engagerad" att hjälpa bröstcancer i och med att min mormor har haft bröstcancer två gånger och under dessa två gånger så mådde alla dåligt, min mormor och alla i hennes närhet .. och även om är frisk nu och man har botat hennes cancer så går jag runt och är rädd och orolig nästan hela tiden för att man ska upptäcka en tredje gång .. för om hon kunde få cancer en andra gång vad hindrar allt från att det inte skulle komma en tredje? .. och jag tror att det är därför som jag vill eller är mer engagerar att hjälpa forskningen inom bröstcancer ..

Hm, hoppas att ni fattar vad jag menar med min text =P .. är sjukt trött så jaa jag vet inte rikigt hur sammanhängande texten är hahah .. och jag hoppas att jag har fått ut mina tankar rätt haha ;-)

nää nu ska jag fortsätta titta på matakuten ;-D

Grattis Gabbi <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: