SKRIVET: 2008-10-29, kl 16:27:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sterling

Måste bara få tala om hur synd jag tkr att det är om min käre mormor och morfar nu !! Stackarna .. joo det är såhär att dem ska ju åka till spanien i hela 5 veckor .. och dem åker på Tisdag den 4 november .. eller rättare sagt, dem skulle åka då .. men nu är det ju så att dumma sterling har gått i konkurs !!?!?? så dem stackarna har inga biljetter dit nu =/ .. så dem måste leta nya .. hoppas att apollo eller ngn har .. men grejen är ju den också att dem får ju inga pengar tillbaka så det är faktiskt synd om dem .. =O .. usch ushc .. stackare ! Hoppas att det löser sig på ngt sätt !



Jahaja .. idag så vaknade vid halv nio av dessa nyheter .. sen så började jag fixa mig för att sedan åka till sickla och träffa Linda och lilla Lucas =) .. det var jättekul och trevligt .. vi gick runt lite i sickla och köpte macka sedan satte vi oss ner och fika =) .. vi var även på dieselverkstaden och "läste" böcker haha .. eller Lucas kastade snarare böcker =P ..

hm , vid två så åkte jag hem och sen dess har jag bara tagit det lugnt .. tittat på tv och såå .. ;-)

Carro ,, Jag saknar dig! Vi måste verkligen ses snart <3

Här är även lite bilder från i Lördags och Måndags =)
     


Carolin

Du är så sjukt fin Sofie, saknar dig grymt mycket!<33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: