SKRIVET: 2008-10-10, kl 18:37:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

rouxi

Go kväll
Sitter nu och tittar på TV .. kom hem för en liten stund sedan =) .. snart ska jag och pappa äta räkor =D .. hihi .

Idag hade vi sovmorgon ... =) .. härligt .. hade även idrott idag hhahah .. fett kul det va , vi körde vollyboll hahahahha .. kuligt ska ni veta =)

Efter skolan åkte jag till medborgarplatsen för att möte upp Roxii =) .. träffade även hennes vän denise =) .. hon var snäll .. efter ett tag åkte denis hem och jag och Roxanna åkte till t-centralen och tittade lite i affärer =) .. jag hade ju glömt mina pengar hemma haha .. så jag kunde inte köpa något men Rox köpte en kofta =)

vid femtiden så promenerade vi till slussen och jag tog bussen hem till mig och rox åkte hem till sig =)

Nä jag känner att jag inte har någonting vettigt att skriva =P så .. ni får ha en bra dag !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: