SKRIVET: 2008-10-01, kl 15:40:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mormors goda mat!

Hejsan hejsan !
Tänkte skriva lite snabbt innan jag åker i väg till mormor =) .. pappa och andreas samt morfar och ngr till ska till solvalla och mamma jobbar .. så mormor snäll som är ska bjuda mig och lilla sötisThomas på mat =D .. hemgjord pannpiff med mormors goooda sås!! Jag lovar er att min mormor lagar den godaste maten ever !! Ingen kan slå henne ! .. Och vet ni vad, hon hade faktiskt en restaurang förut ;-) ..

Men jaha.. idag var ju såklart skola .. och vi hade prov men det gick väl okej .. hoppas jag

Usch jag är trött ..för det var någon !! som kom hem och började låta som fan precis när jag hade somnat ordentligt .. och sen kunde jag itne somna om på jättelänge ! TACK för det !!!! .. jag ska ställa mig och skrika utan för ditt rum när du sover ! ..

Nä nu ska jag åka till mormor =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: