SKRIVET: 2008-10-21, kl 19:36:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

medgångssuppotrar

Hej hej !
Först och främst måste jag bara säga .. Jävla medgångssupportrar !! Håller man på ett lag ska man faan stötta dem till 100% i med och motgångar! .. Så fort det gick lite dåligt i går på matchen så tystnar hela klacken (nästan hela) .. och när bajen gör 3-0 så går halv klacken hem ... visst klart det är skit att förlora men gå hem för det?? .. då ska man inte stå och sjunga :

Sjung för gamla Djurgår´n nu,
sjung av hjärtat sjung!
Enda klubb i världen som är evigt lika ung!
Sjung när vi har vinst på gång
och sjung när det går snett.
Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!

Sjung för gamla Djurgår´n nu,
sjung i ur och skur!
Visa folk att blåa ränder,
dom går aldrig ur!
Vem som vill kan sticka upp,
men vi är nummer ett!
Så länge gamla Djurgår´n finns känns livet ändå lätt!


Samma sak för dem som bara håller på ett lag när det går bra .. usch jag blir irriterad .. verkligen irriterad!!
Hahahha måste även berätta att det stod ngr bakom mig och Hanni och skrek jävla medgångssuppotrar, jag hatar er och massa sånt till dem som gick efter 3-0 målet .. och sen fem minuter efter så drar dem själva ?! fett korkade

Men jaa förövrigt så var det väl en kanon kväll igår  (förut förlusten och att jag gjorde illa knät -igen- ).. =D .. fick ju träffa världens bästa vän .. minlillaHanniBanni <3 you the best !!

Jaa idag då?? .. inte lika bra kanske .. Jag vaknade när Hanni skulle åka vid kvart i sex och jag gick efter det å la mig .. jag vakna vid halv nio av att mamma kom in och väckte mig och när jag fick veta vad klockan var så hoppa jag upp ur sängen .. min buss skulle gå då och jag ville inte komma försent till första lektionen eftersom det är en lärare som jag aldrig har sett ... så jag fixa mig snabbt som attan och sen kom pappa och körde mig till skolan -så jag kom i tid- wohoo vad jag är grym .. men tror ni att läraren är där?? Näpp för han va sjuk .. så jag hade stressat till skolan helt o onödan! irriterande måste jag säga .. Jag, Malin, Fanny och Sarah åkte till Tyresö centrum för en väldigt tidigt lunch .. och sen åkte vi tillbaka till skolan .. hade mentorstid samt svenska och sen håltimme på 2 timmar och eftersom jag har mått illa hela dagen och hade ont i huvudet, så åkte jag hem .. sen har jag pluggat för det mesta .. och nu ska jag plugga liite till ...

så ni får ha det så bra ! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: