SKRIVET: 2008-10-23, kl 21:27:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

maljakt

Hej på er!

Nu sitter jag hemma hos mormor och dricker te, vi har haft en myskväll =) .. tittat på massa tv hahahh inte direkt mina favoprogram =P hahah .. det blev en massa nyheter, vem vet mest och mitt i naturen där dem letade efter malar i vattnet hihi .. den största malen som hittats i sverige tror jag var tre meter eller något sånt ... det ni, tänk och möta den när ni badar. Vi tittade även på andra avenyn och åt lite glass =) ..

men nu är jag så jäkla super mega trött så jag ska nog sova snart =) .. i morgon har jag sovmorgon, häärligt .. börjar klockan ett med idrott sen slutar vi efter det, så jag och malin ska äta lunch innan skolan =)

nää hare bra alla människor !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: