SKRIVET: 2008-10-09, kl 13:56:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Johanna, vem är det?

Fyfaaan vad jag saknar min lilla Hanni !! Det var ju fan alldeles förlänge sedan vi sågs =/ .. Saknar dig super duper mycket Johanna "Hanni" Hahne !

Hahahahaha för någon dag sedan så skulle mamma fråga om Hanni hade haft det roligt på ett läger hon va på .. hahahahah .. så säger mamma "har du pratat med Johanna något? Har hon haft det bra?" och jag satt helt tyst och funderade hahhhaah .. efter ett tag .. så jag säger "Vaa?? vaddå Johanna??" haha men sen kom jag ju på att det var ju Hannii hon prata om ;-D knasmamma =) .. Man kan inte kalla Hanni för Johanna för då reagerar varken hon eller någon annan hahah .. okej det kanske itne låter så kul såhär .. men oj vad jag skratta åt lilla mamma .. menjag älskar henne ändå =D

Jag längtar sjuk mkt till Lördag =D =D .. då ska jag träffa Hanni =).. hhihi .. hon, jag, Thomas samt hannis lillebror ska till globen och titta på high school musical =D så kuul hihi

nää nu ska jag titta på tv ..


Hanni

Åh älskling jag saknar dig också sjukt mycket, efter lördag så ska vi fan aldrig mer vara ifrån varan så här länge jag blir så ledsen av det!! <3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



PUBLICERAT: 2008-10-09, 19:15:31 | URL: http://formangatankar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: