SKRIVET: 2008-10-06, kl 17:14:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

fruktsallad vs choklad

Tjenare !

Nu sitter jag här i soffan och äter fruktsallad och dricker apelsinjuice =) .. egentligen är jag ju grymt sugen på choklad !! Men det får man ju inte äta för det är laktos i blää på dem .. iaf så jag har gjort en god fruktsallas i stället =) .. det är mkt gott .. men hm , choklad vore bättre .. men men det finns inget man kan göra åt saken.
Men ibland så kan ju faktiskt fruktsallad till och med vara godare än choklad =) .. ibland i alla fall hihi

Idag var det skola som vanligt .. hade en redovisning idag samt två prov men det gick väl helt okej tror jag =) .. eller hoppas jag =P

På lunchen åkte jag och Fanny till tyresö centrum för att möta Malin för att sedan äta lunch =) .. när vi skulle gå därifrån så såg jag ju pappa =D ..

Jahapp efter skolan åkte jag till min praktikplats för det var ett papper som behövdes fyllas i .. så den ska jag lämna i morgon .. ja vad mer då .. jag gick för bli ica och köpte frukt samt juice och sen gick jag in till blomsteraffären och köpte blommor till mamma och pappa för dem är BÄST, BÄSTBÄSTBÄST !!! =D =D =D <3<3<3<3

Nä nu ska jag fortsätta äta min fruktsallad =) .. tjenixen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: