SKRIVET: 2008-10-02, kl 12:57:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

fotboll

Hej hej !
Kom hem för en stund sedan .. kort skoldag idag .. slutade 11.20 men fick gå tidigare för läraren pga massa saker... fick prata lite om det, sen så gick jag, malin och fanny för att fika vilket fick mig på lite bättre humör .. så  jaa nu sitter jag här och tittar på våra bästa år ..

måste egentligen ner till Älta Skola och lämna en lapp som måste fyllas i för min praktik .. hmm, men det får jag göra snart .. är så himla trött just nu !!

Måste även förbi sickla hahah för jag råkade ta med mig thomas skor hem =P hahaha ... förväxla dem med brorsans haha hur man nu kan göra det =P men det är jag och mormor hihih lite knäppa kanske ??

Men iaf .. senare i kväll snarare halv nio så ska jag på fotboll, djurgården mot norrköpning .. ska dit med pappa, morbror och några fler .. pappa hejjar ju inte ens på ngt av lagen, han har på ngt mysko sätt blivit göteborgare haha .. men han känner typ tränaren eller ngt i norrköpning hihi .. så han ska iaf följa med =) ... ska bli kul

Nää nu ska jag titta på våra bästa år

och juste .. Grattis Niklas =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: