SKRIVET: 2008-10-25, kl 21:50:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

filmkväll<3

Hallooj !

Idag har jag träffat Roxanna =) .. trevlarns må jag säga .. vi möttes i sickla och gick runt lite .. otur så fanns ju inte han där =O stackars Roxii blev ledsen och börja gråta nästan .. kanske inte ! hhihihi

Efter ett litet tag åkte vi till stadion och titta på djurgården =) .. hade fått två biljetter av mina käre morbror ... så jag och rox tittade på det .. första halvlek var väl helt okej .. men andra ouf inte bra asså ! jajaja va ska man göra ?? Hela allsvenskan är dålig .. inte så bra bollspel dirket men jaa man kan väl kasnke inte jämföra med engelska ligan, eller ?

Efter matchen åkte jag hem ,, har myskväll med mami =D .. vi har nyss tittat på step up 2 och nu ska vi snart se sex and the city =) ..

Juste, min brorsa köpte nytt x-box idag så jag ska få hans gamla =) .. finns ju typ inte ngr spel att köpa till det längre,, men jag har mitt  fifa 07 hahaha och det blir bra för mig =)
TACK ! =D <3

Nää nu ska vi titta på filmen =) .. ha en bra kväll allesammans ! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: