SKRIVET: 2008-10-11, kl 14:34:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

:)

Hallojsan !
Har precis duschat och snart ska jag fixa mig, smink och så =) .. om 40 minuter går bussen till gullmarsplan där jag och lilla Thomas ska möta upp HanniBanni och hennes lillebror =) .. det ska bli roligt !!

Usch, jag msåte bara säga att jag såg värsta sjukt äckliga filmen igår !! Det var hemskt usch .. jag drömmer typ aldrig marddrömmar men det gjorde jag inatt usch säger jag bara !! hahaha ... jag  drömde att jag var tjejen i filmen som allt handla om .. orkar inte förklara men hahahah det var läskigt iaf ..

jahapp ,, idag då.. vad händer? Det är ju fotboll i dag =D viktig match .. Sverige - Portugal och jag missar den !! =/ .. usch usch på mig .. blöö, men men .. jag får ju iaf umgås med älskHanni =D .. <3

Senare i kväll efter high school musical så ska jag träffa ViccanPiccan även känd som Victoria med F =) .. det ska bli kul hihi

Nä nu måste jag fixa mig .. så att vi inte missar bussen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: