SKRIVET: 2008-10-03, kl 21:02:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

den goda maten

Tjenare !

Har även idag ätit mormors goda mat !! =D

Men först ska jag ta allt från början här vaa ... skola som vanligt idag, jag och fanny åkte till Tyresö C för att fika under lunchen och sen efter det åkte jag tillbaka till skolan för att ha idrott, vi hade hälsotest, jag är ju dock sjuk .. jätteont i halsen så det var kanske inte så smart .. men iaf så skulle vi ha bip test men jag och ngr till körde step i stället .. vi fick gå upp och ner för en bänk i sex minuter och jag msåte säga att jag va jävligt korkad som gjorde det .. för jag har grymt jäkla ont i mitt knä nu =/ =( .. faan asså,

jaa efter skolan åkte jag direkt hem till mormor och morfar .. efter ett tag kom min morbror Leffe hem =D .. och sen kom min andra morbror hit =) och även min moster =D .. sen åts det god mat .. hihi gott =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: