SKRIVET: 2008-10-26, kl 20:37:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

biokväll

Idag har varit en riktig slappdag .. vakna vid tolv (a) .. men så skulle man ju ställa tillbaka klockan så jag fick en heltimme till =) .. kunde dock inte sova mer även om jag kände mig trött så jag gick upp och titta på tv =) .. jaa så typ hela dagen har jag bara tagit det lugnt .. läst lite bok, tittat på tv ..

och nu på kvällen så åkte jag och mami till sickla och tittade på bio =D ... hahhaha vi var typ de ända gamla nästan iaf .. vi såg nämligen high school musical 3 =D riktigt bra ska ni veta !!



Och nu sitter jag i soffan och tittar på madagaskat med pappa och andreas haha =P ..

Nä nu har jag nog inget mer att skriva ... ha en bra kväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: