SKRIVET: 2008-10-18, kl 18:35:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

--

Go kväll !!

Har legat med migrän i typ tre dagar och jag har därför inte haft något att skriva om .. idag mår jag som tur var bättre =) .. men mår fortfarande illa och är yr så fort jag rör mig ... men inte alls som innan .. tuur !

Idag var jag i Farsta centrum med mamma och pappa .. köpte en tröja .. och mamma köpte lite kläder =) .. hon och pappa ska ju fest idag .. så jag har fixat min lilla mami så hon är super fin =D hihi

I farsta centrum träffade jag charlott .. jag kände först inte igen henne hahah .. så jag va lite borta när hon kom och sa hej hahaha .. men sen så förstod jag ju att det var hon =) ..

Efter farsta så har jag bara tagit det lungt . gjort godaste lasangen =D .. och nu sitter jag och tittar på high school musical 2 med bror min

A**** rög tngei mos ud rommek angrå !! ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: