SKRIVET: 2008-05-09, kl 23:59:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jag hitta inlägget ;D

Jaa, ska jag berätta om saftkalaset? =) haha , jag fyllde ju heela 17 år i tisdags, så igår bestämde jag mig för att ha saftkalas ;-P haha, hade jäättefina inbjudningskort och jag hade fixat fika, bakat muffins (choklas och vanilj) , bullar, chokladkakor, någon marängkaka med choklad i mitten =) , och kladdkaka =P hihi , det var jättemumsigt, till det så var det såklart SAFT =D haha, det kändes som om man var liten igen, och oj va gott det var med saft =) det var läänge sen jag drack hihi

image44
Fanny, Niklas, Frida, Malin, Daniel, Caroline och Mickis (fotograf: Sofie haha)

Idag då: joo jag vaknade och hade sådan migrän =/ så jag stannade hemma från skolan och sov, vaknade vid tio tiden och gick upp för att äta, men jag gick och la mig igen efter detta och vaknade upp igen vid tvåtiden. Då kändes det lite bättre i huvudet =) bra det ... så jag och mamma åkte för att titta på mobil, men jag hittade ingen =( men det gjorde mamma =) riktigt fin också =D. Efter detta åkte vi till Sickla för att äta mat =) där lekte jag lite med lilla Moa och Thomas ;-P haha , det slutade sedan med att Thomas följde med oss hem och ska sova här tills imorgon då vi ska till grönan =) Antagligen åker vi dit med mina kusiner och deras mamma, och sen moa och hennes mamma, om inte jag och Thomas åker in själva lite tidigare, får se =)

/ Sofie 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: