SKRIVET: 2008-05-04, kl 22:46:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

:(

Ja den här helgen har väl kanske inte varit den bästa =(
Natten till i Lördags kom mamma in till mig och tala om att min brors kompisar hade blivit misshandlade =/ ... en av dem hade blivit slagen med batong så han kan inte gå =S och så ngn hade brytit armen...och det vara bara tur att min brorsa inte var med där, det vara tur att han hade åkt hem tidigare, tur det!!
Har gått och tänkt på det här sen dess, och jag vet inte hur jag kommer reagera när jag ser honom =/ så fort jag tänker på det så får jag liksom en knut i magen =(
Får väl se imorgon, usch ...är bara så himla glad att min brorsa inte var där! Tacktacktack!

Imorgon är det ju skola igen då =) kul att träffa kompisar, tråkigt att plugga...har prov imorgon också, Två prov rättare sagt =O ...Men jag har iallafall sovmorgon, så min buss går tio från mig ;-)

// Sofie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: