SKRIVET: 2008-08-01, kl 01:25:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma

Japp nu har vi varit duktiga och rört på våra kroppar =D wiie va vi e grymma. Tog en promenad, jag och Adela, vi va väl ute i två och en halv timme och bara gick och gick, och i bra tempo så nu är pizzan borta samt ngr kilon till =) haha bra eftersom vi ska bort i morgon, haha
FETT LÄSKIGT vi blev typ iakttagna , jag svär asså,,, vi gick vid älta ip när det hoppar till i min mage och jag verkligen känner att ngn är där, men eftersom de va kolsvart och jag ville inte skrämma adela så höll jag tyst .. MEN hon hade också kännt ngt, vi gick med våra tankar för oss själva och titta om kring hela tiden, och de va en skum bil som åkte runt runt också, fett läskigt , sen när vi kommer en bra bit bort så säger jag att jag kände ngt och de gjorde hon med , och blää tur som faan att vi hade Herman med oss! TUR vette fan va man ska göra annars asså..
Hahah sen blev Adela lite skraj igen när ngn jäkel vinkar från en bil till mig ahhahahahhaa men de va ju bara Pontus ;-) hahah och han är ju snäll som attan =D ahahha sen så blir vi ju såklaart lite rädda igen när vi ser fyra skumma personer intränga vid en parkering, två vita, en mulatt och en svart och hahahhaha adela till och med hon säger klockrena kommentaren , "jag såg inte hur han såg ut för han va så mörk, om han inte hade haft en vit tröja på sig hade jag faan inte sett honom" HAHAHA och hon tyckte han va snygg =P hahaha =S ,, och ja som sagt vi va rädd helt i onödan för en av vitingarna var min gamla klasskompis =P hahaha MEN MEN MEN sen blir vi ju självklart rädd igen ,, hmm varför?? jo för en skum jävla typ (en kille) står vid mitt gamla område för sig själv och tittar ut i inget, och där står han och viftar med handen som värsta psykot jag lovar hahaha , sen så ser jag hur ngt svart gå med honom (en hund då) men adela tror inte på mig hahaha, *förstår inte varför* men sen så står vi och tittar och tittar typ följer efter , och sen så ser vi en liten jävla hund och den va inte svart ? hm undra vad jag såg.. men än en gång blev vi rädd för inget =P hahaha
Och jaa tror ni de räcker? oo nej , hahah när vi kommer hem lyckas vi även skrämma Adelas mamma HAHAH hon trodde vi va inbrottstjuvar som stod och viska i hallen , stackare

men nää nu ska vi sitta och prata och planera morgon dagen , vad som händer innan vi ska bort och så =)
och jag SKA komma igång med min blogg igen för jag måste skriva av mig faan =D det är så bra liksom hahha

TACK & HEJ LEVERPASTEJ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: