SKRIVET: 2008-01-31, kl 18:32:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

min dag

Jahapp, dagen började väl helt okej, vaknade lika trött som vanligt men tog mig upp från sängen och lyckades få i mig lite frukost :-D jag slängde på mig ett par jeans och en tröja som jag lånat från Roxanna :-) vi började dagen med estetiskverksamhet men det blev svenska istället och redovisningar om dikter. Efter detta hade vi 2½ timmes håltimme vilken till en början var härligt men sen blev det väldigt långtråkigt :/ Sen rulla dagen på och vi tog en promenad på idrotten.
Vid halv fyra så var jag hos tandläkaren och jag har ännu inte haft ett ändå hål i mina tänder =D, känns kanske bra

Snart så ska hela min familj till våra familjekompisar på fika, Kim den äldste av barnen har fyllt hela 20år ;-)

Juste jag måste bara berätta att jag målade mina naglar igår =) fransk manekyr , det blev fakiskt riktigt fint för att ha gjort det själv, jag kanske lägger in en bild senare om jag orkar =)

/Sofie

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
image2
 
Man ser mina naglar lite iaf, fick ingen bra bild på bara naglarna så denna får duga :P

/ Sofie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: