SKRIVET: 2008-08-12, kl 15:58:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjenixen

Goddag goddag alla små kycklingar!

Just nu försöker jag få tag på min pappa men det går inte! Mobilen är av så antagligen ligger han under operationsbordet eller så har glömt att slå på den igen .. hmm undra hur det gick med skruvar och shiet..Stackare, Jag tkr faksikt synd om honom, han ska alltid råka ut för ngn skada =O

Men iaf , snart ska jag klä på mig för att sedan ta bussen till Sickla ;-D där vi ska grilla med mormor och morfar och deras gäster från Falkenberg..Det ska bli kul =) sedan efter det så ska jag kaanske in till ung08 med barndomskompisen Therese och ngr av hennes vänner,,,det blir nog också väldigt roligt

Men ni får ha det så gött så länge =) pussspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: