SKRIVET: 2008-08-09, kl 12:51:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjenixen på er

Nu sitter jag här på en madrass i skåne ;-P alla andra sover så sött =)
Dagens planer vet jag inte vad det blir, vi ska väl ner till festivalen idag igen och hoppas att det blir en bättre kväll / natt än igår ... fast även om det var bråk och så igår så hade vi ju faktiskt trevligt och i helhet så blev kvällen lyckad!

Det var nämligen så att en tjejs dricka blev snott , och då blev det massa bråk här , och jag började tänka på allt som hänt .. men jag ringde till Frida och hon va jäättesnäll och tröstade mig .. och talade om att allt kan hända och så massa annat .. sen så ringde jag även upp Roxii och hon tröstade mig också och jag sen fick även prata med min lilla Hanni =)

Hmm , undra hur länge alla ska sova =P hihi (a) men dem vaknar nog snart .. hihi

Snart börjar skolan , och då ska jag få träffa mina snälla klasskompisar =D

Men nu orkar jag inte skriva mer ,, så hej då så länge!


adela (nästkusinen)

baby, jag saknar dig redan.

just so you know :)

tänker på dej. <33


sofie

Saknar dig jättemkt <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: