SKRIVET: 2008-08-30, kl 19:32:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjenare

Shohoo

Idag har jag varit med Hanni =D Vi var fett sega i morse så vi la oss och titta på film hihi .. efter det så gjorde vi oss i ordning för att åka in mot stan eller snarare Östermalms IP för att hämta ut nummerlappar till Tjejmilen i morgon som jag och mamma ska powerwalka =D wiie .. fett taggad haha
På Östermalms IP träffade jag min käre kusin Jessica som var där och "jobbade" för att tjäna pengar till sitt fotbollslag ..
Jag och Hanni åkte efter detta och fikade =) mysigt värre .. ehm .. jaa sen så skiljdes vi åt och Hanni åkte hem till sig och jag till mig .. väl hemma så hjälpte jag mamma att laga mat =) .. och jaa nu så ska jag bara ta det lugnt .. måste ladda krafter till i morgon hahaha

Tack å Hej leverpastej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: