SKRIVET: 2008-08-04, kl 01:08:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

På torsdag

På Torsdag bilar vi ner till skåne =D
Då ska jag se till så att det blir ordning på lilla Anthony =D hihi vill ju inte att ngt ska hända honom. Om jag stannar kvar där och tar tåget hem, så ska vi, jag, Anthony och Adela kanske åka och titta på Malmö - Djurgården...

Alla håller på och frågar om jag har bytt lag och blablabla bara för att det går dåligt för djurgården nu, men jag är ju faan ingen jävla medgångssupporter utan jag ska stötta mitt lag även om dem åker ner till superettan! Hejar man på ett lag så gör man , så det såå .. Ingen tror att man som tjej kan vara jätteintresserad av fotboll och grejs om man inte spelar de själv, tro mig , jag och Frida har fått höra det ngr ggr, men vi vann en tävling mot en kille som va jääävligt kaxig... 

Men jaa som sagt snart blire skåne och uppläxning av min lilla söta syssling Anthony =P hahha Saknar honom liiiite faktsikt , och nu blev Adela arg på mig (a) hahha hon förstår mig inte =P hahah ,, men han är ju min släktning och jag vill ju inte att ngt ska hända honom - så var försiktig! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: