SKRIVET: 2008-08-15, kl 23:46:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min mamma

Jag sitter här och snorar som jag vet inte vad...och jag pratar lite kul =P hahahah men det är inte kul! Jag orkar inte vara sjuk .. och inte bara det, jag har ont i mitt huvud för klantig som jag är så slog jag i det rakt i en skåpsdörr eller va man ska kalla det .. och jag blec helt yr och illamående =O , men nu känns det bättre iaf =)

Min mamma är så bra att ha ibland ;-) hihi , hon vet alltid vad man ska göra när man är sjuk / förskyld! Man ska blandannat vitaminchocka kroppen .. sen så ska man sova nästan sittande ,, det gör så att man kan andas lättar =P haha och jaa mkt mer saker =) Kanon ! Alla borde ha en mamma som min , för min mamma är bäst i hela vida världen , nej i hela universum! Så det så ! =D <3<3<3 och min pappa är också bäst!! <3

Tack för allt min mor och far .. samt bror ;-D hihi


Nej nu ska jag sova , man måste få i sig mkt sömn om man är sjuk! Måste vara uppvilad för imrogon,  då äre kräftskiva förstår ni =) , GOTT , och min älskade Hanni kommer då <3 hoppas jag inte smittar henne =O (a)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: