SKRIVET: 2008-08-13, kl 20:46:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Med Roxi

Tjenare där ute!
Nu sitter jag hemma hos Roxanna och lyssnar på musik!
Jag kom hit vid halv ett tiden och vi satt och pratade ett tag och hade det trevligt =) sen så vid tre åkte vi in till den stora staaden haha där shoppade jag två linnen på rea och Croxs köpte ett par kortbyssor och en t-tröja =)
Efter ett tag kom Roxannas kompis Karla och vi tre gick till ung08 och titta lite..vi bestämde oss efter ett tag att åka till solna centrum =/ för att Rox skulle hitta ett linne och en BH , men inte fanns det =O så vi gick och käka på donken och tjockade oss =D
Vid sextiden åkte Karla hem till sig och Jag och Roxanna åkte hem till henne och pratade. Roxi tränade eftersom hon är en träningsnarkoman så hon borde gå till ett AT - möte tkr jag ;D hhaha nej men hon har bättrat sig så jag undrar om hon kanske inte redan går på det (AT-möte = Anonyma Tränare) Men iaf medans hon tränade så vilade jag mig hihi , och vi har snackat och bara varit .. det är så underbart med vänner som man bara kan va, och prata om allt mellan himmel och jord, men behöver liksom inte göra något speciellt!
Iaf så ska jag nu snart åka in till stan och fika med Viccan =) om det inte hade varit för att rox ska skapa fara i trafiken så hade hon nog också hängt på ..men det får bli en annan dag =)

Nej nu måste jag rusa till bussen .. Tack och hej leverpastej! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: