SKRIVET: 2008-08-23, kl 01:38:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Människor

Vad lever vi i för värld egentligen?
Jag fick nyss veta, av en vän till mig, en nära vän, vi sa att det skulle vara vi för alltid men vi har glidit i från varandra .. men det kommer vara vi, riktigt länge .. föralltid!

Men jag måste bara berätta det här, Min kompis X kallar vi henne, hon var på fest med sina kompisar men efter ett tag hade "gänget" gått i väg och det var bara X och hennes kompis kvar ... dem började bråka och gick olika vägar. Min kompis X mötte då ett gäng killar som verkade trevliga och snälla, en av dem bjöd på en cider, efter den cidern slockande allt, hon minns inget, hon kommer inte ihåg någonting...hon vet, hon vet hur bra som helst att man inte ska ta emot dricka från främmande människor, men ni alla vet väl hur lite alkohol det behövs för att man ska ändra uppfattning, det krävs inte mycket .. och trots att hon visste så tog hon cidern, men jag tycker inte att det är hennes fel, för man tänker ju ofta inte på vad det kan vara för lurt, utan det är killarns fel, för hur kan man vara så dum i huvudet att man ger en tjej, en tonårstjej någonting farligt? Man ska inte behandla någon människa så! det är sjuk rent ut sagt hur man ens kan komma på tanken att ge en oskylig person någonting farligt, jag förstår inte ... men iallafall så hittades hon , hon vaknade av att hennes syster satt och grät brevid henne av rädsla och oro, hon ropade på sina vänner,  och dem försökte alla få upp henne, men hon var som en orm, hon bara slingrades ut .. så hennes kompisar gjorde det absolut bästa! Dem ringde till hennes pappa som kom och hämta henne , väl hemma svimmade hon,

Dagen efter åkte hon direkt och kollade sig, hon var rädd , tänk om hon hade blivit våldtaget? .. men inget hade hänt, ingen hade gjort henne något sexuellt, men hon hade droger i kroppen , dem jävla killarna hade lagt droger i hennes cider, hur sjuk får man bli!?? .. Usch , stackare, jag lider med henne, jag tycker otroligt synd om henne .. men jag är så otroligt glad att du inte blev våldtagen, jag är glad att du klarade dig oskadd ! Du betyder väldigt mycket för mig, faktiskt!


Jag vill bara att alla ska tänka på vad dem gör på fest .. allt kan hända, bra saker men även tyvärr väldigt tråkiga saker.. så tänk en extra gång


elin

men gud, världen är så sjukt hemsk.

vi måste ta hand om varandra mkt mer nu

och definitivt inte dricka lika mkt.



PUBLICERAT: 2008-08-23, 11:19:34 | URL: http://moreofelin.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: