SKRIVET: 2008-08-11, kl 02:39:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag+Söndag

Tjenare tjenare!
Jag har ju inte skrivit om lördagens händelser =O så nu tar vi det!
Vi (jag, adela, johanna och vicky) vaknade ganska sent och åt frukost sedan efter det tog vi det bara lungt , ladda inför kvällen! Vid femtiden åkte alla det vill säga vi fyra samt mina föräldrar och Adelas mamma hem, till Johanna och hennes mor =) mkt trevligt! Åt god mat och god äppelpaj! Mums .. sedan efter det så va vi taggade som tusan , men då skulle Johanna åka till sin pojkvän så hon övergav oss .. men vi resterande tre åkte hem till Adela och hade mys. Vi gick sedan ner till festivalen där det var fullt liv! Vi gick runt lite och träffade lite människor. Sedan försvann vicky så jag och adela köpte pommes och satt vid en mur och åt och tittade på folk =) det var jääättemysigt...Vi mötte även upp Adelas ex och följde honom hem =) riktigt trevlig prick de där ;-)
Sen så ringde min telefon och då vare ju så klart Vicky , så vi mötte upp henne och ngn killkompis till henne .. Vicky var tyvärr inte så glad för en tjej hade hotat slå sönder henne och massa sånt shiiet .. (för att vicky sturla med Tjejens ex, och dem gjorde slut för ett halv år sedan) hmm , men vi gick iaf iväg och efter ett tag gick vi in i öltältet där vi snackade med roligt folk och oj va man skrattade denna kväll! Jag och en kille hade en disskution om vad man säger i sthlm , flak eller platta!? vad säger nu ??  jag säger iaf flak men han trodde inte på mig, och denna konversation höll på ett jäkla tag men roligt hade vi hahahahha ! Och jaa det hände en massa annat roligt! Apelsinjuicen hahhaha ;-D orkar inte förklara men hahahha oj va vi skrattade åt det =P
Vid två - tre tiden så köpte vi kebabrulle - som förövrigt var jääkligt liten - vi började gå hem mot adela och väl där så satt vi och pratade =) vi somnade väl någon gång vid fem tror jag ...fast jag fröös sönder! USCH säger jag bara, fy vad dåligt jag sov denna natt, jag frös och jag svettades omvartannat usch usch

Idag vaknade jag iaf vid tio för att sätta mig i bilden och åka hem till stockholm! Jag hann tyvärr inte säga hejdå till Adela =( precis när jag skulle göra det så skulle vi åka =/ otur! Så jag skickade ett sms ist till henne och Vicky och sa hejdå =)
Jag hatar att åka till btw, mådde illa som faan första timmen eller ngt sånt, men tillslut blev jag så trött att ögonen trilla ihop och då kunde jag äntligen sova! Sen så sov jag typ hela resan..så det gick ganska snabbt =)
Väl hemma så POFF så sov jag haha , och vakna vid 19.20 för att gå ner till Älta ip och titta på pappas fotbollslag (Sickla IF) dem förlorade tyvärr =( men detta eftersom min käre fader var tvugen att avbryta sitt spel och då försvann den bästa HIHI Säger vi =) nej men min pappa är faktiskt ganska duktig på fotboll hihi (a)
Men åter till varför han fick gå av planen, han var i en närkamp med en kille som han har tränat förr och KNAAK hör man så sen ett jäääkla skrik och ngr brevid på läktaren tror att min pappa fejkar MEN BAJS PÅ DEM! Jag kan säga att min pappa är inte klen, han tål det mesta och jag har bara hört honom skrika så här av smärta två gånger - när han slet av hälsenan, samt denna gången - så jag visste direkt att ngt var fel! och mkt riktigt, han hade brytit fingret (tror vi, han är på sjukhuset nu) och sen så blev dem tysta där brevid mig när jag började klaga på att dem var dumma (a) det gjorde jag ju inte högt utan mest (vad dumma dem är) och så tyst för mig själv , men jag tror att dem hörde!
Såg på matchen med älsk Roxi och Severi .. sen kom även mitt lilla freak Frida dit =D .. jag, frida och Rox gick en promnad fram till att Rox blev hämtad, dp gick jag och frida en promenad hem till mig och när det slutade regna följde jag henne hem och själv åkte jag buss från henna ;-D
Och vet ni en lääskig sak!!!!?? Jag loovar och svär på att jag låste dörren när jag gick ut men när jag kommer hem så är den inte låst =/ och ingen hade varit hemma, Andreas är i Spanien juu och mamma & pappa var på sjukhuset .. hmm , men jag ringde roxii och kollade runt i hela hemmet och jag hittade inget =) TUR !!

Nej men oj vad långt inlägget blev, men ni får ursäkta det, samt att texten kanske är lite skum =/ , klockan är ju trots allt tjugo i tre och mina ögon går i kors, men hoppas ni förstår vad jag menar med allt jag skrivit ;-) hahha otur för mig annars

Nu ska jag försöka få lite sömn innan jag och mamma åker och hämtar pappa på sjukan =) God natt och sov så gott och vakna tort <3 Miss you alla skåningar ;-) ni vet vilka ni är
Saknar min Hanni också! Kom hem från Gotland nu! =D <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: