SKRIVET: 2008-08-17, kl 23:16:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kom hem

Vafaan kom hem din skit!! =D Jag saknar ju någon att bråka med , att retas med... det är tomt här hemma när du är borta! Så ta och kom hem nu =) hihi ,, nä äre inte så länge kvar .. på lördag kommer brorsan hem och då jävlar ska jag reta honom =D .. (a)
Hoppas den jäkeln har köpt en Barcelona tröja till mig som han lovade .. okej han sa att han kaanske skulle de .. men vafan ;-D hahah Nej jag blir glad fast han inte har något till mig =) Jag får ju någon att reta =D wiie !

Och om ni vill veta, om 262 dagar är jag 18 =P hahahah Och då har jag tvingat min bror att bjuda mig på krogen hahahah Jag bara tvingar honom att ge mig massa saker =P

Så jaa jag är glad att jag har min broder .. För jag har världens bästa storebror , världens bästa mamma och världens bästa pappa <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: