SKRIVET: 2008-08-06, kl 22:59:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kinderägg

Åt nyss ett kinderägg och fyfanken vad gott det är =D hihi (a) Känner mig som 10 år igen hihi...

Nu är det vinter ute HAHHA iaf enligt Adela, hahah sötis =)

Men jaha imorgon blire att sitta i bil flera timmar, men det kan ju vara mysigt i bland =P haha men inte om man är grymt jävla åksjuk som jag är =/ inte ens åksjuktabletter hjälper på mig, så jag ska ladda med MASSA spypåsar =P ahhaha nej jag ska inte spy, jagska inte jag ska inte, jag får inte, för det är inte najs ! BLÄÄ ahahah

Lalalalala, jag är trött , och ska sova tidigt idag ,,, ska upp och träna imorgon, om jag får - ont i halsen liksom -

Tack o hej leverpastej , jag kommer sakna dig när du åker till Gotland! <3 Lämna mig inte



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: