SKRIVET: 2008-08-15, kl 11:06:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Igår

Tjenare era små filurer!
Jag mådde så hemskt igår när jag kom hem så jag hoppad bara ner i sängen och somnade snabbt som faan , men nu skaj ag berätta om igår =)

Det började med att Gabbi kom hit till mig vid tolvtiden för att vi sedan skulle möta upp Jenny och åka till Sickla Galleria,,vi tittade lite i affärer osv och hade de trevligt .. men vi blev hungriga,, och Gabbi fick ont i skallen så vi begav oss till Sandys och käka =) Mums , det var gottit..Efter detta titta vi lite till i affärer och jag köpte en pilatesboll så nu skare tränas hörrni ... eller när jag är frisk iaf =)
Vid tre tiden så gick jag ner till sickla strand för att möta min papi och vi promenerade till Söder för att möta mami som skulle lämna blod där! Hm , sen så gick vi och käkade mat =) det var också gott men undrar fan va det var i den dära maten, hade ont som faan i min lilla mage =O , men iaf .. jag hoppade av bussen i sickla .. för eftersom jag är sjuk så fick jag inte titta på fotboll så jag och Viccan tittade på bio ist =) .. vi såg Mamma Mia och den va jäkligt bra .. man blev jätteglad av den =D wiie .. sen så åkte vi hem och under den tiden pratade vi om gamla minnen hahahhhahahah fett kul det va!!

Och nu är ÄNTLIGEN min HanniBanni hemma ;-D och hon tog inte med sig min man hem =( hahahahahahha

Men tack och hej för denna gång, nu ska jag vila och bli frisk =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: