SKRIVET: 2008-08-25, kl 19:29:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Idag då

Var är Boxen? Där är boxen! USCH hahahha den låten har varit mitt huvud precis heela dagen tack vare små söta flickor vid namn Frida och Carro .. muppiisar alltså .. allt för att irritera mig hahahha, Men iaf så sjöng dem massa på den och tillslut fick jag nog så jag kasta vatten på dem (a) hihii .. men dem fortsatta hahha . och det dröjde inte länge innan typ nästan hela klassen sjöng på den hahahha  så jäkla irriterande!!! Men men vad ska man göra ??

Åkte iväg vid tjugo i åtta imorse .. alla sov så sött i mitt hem, den ända som var vaken var Andreas som redan hade hunnit jobba i någon timme då .. hahah Lilla söta Hanni låg fortfarande kvar och sov hihi <3 Mötte Frida på bussen , trevligt trevligt .. väl framme i skolan ser vi att våra indviduella val startar inte förens 1 september! GAAH ... men hela klassen var där .. så duktiga! hihihi .. så vi fick i stället vänta till nästa lektion 9.40 .. Engelska =O jag hatar engelska , jag gör verkligen det =/ usch .. men det gick bra ändå =) .. Ehm , jaa vi hade två lektioner till - Arbetsmiljö&säkerthet samt Samhälle - efter dessa åkte jag in till stan för att möta HanniBanni =D wiie. det var kuligt , fast jag var så jäkla trött! Jag skojar inte ,, jag gick typ i sömnen faan hahaha .. men allt för Hanni hih (a) <3 Men jaha .. Hanni skulle till sin teater så jag åkte hem till mig, där far min hade lagat mat =) .. mums, jag var verkligen hungrig! hahha

Hm , undra när mamma kommer hem från jobbet ? =S .. vill ju träffa henne ! Min käre moder!
Jag ska gå och lägga mig super tidigt idag, skulle helst vilja somna nu så trött är jag , men det är inte bra att sova för tidigt .. då kan man vakna mitt i natten och vara super pigg .. så jag ska vänta någon timme och hoppas att mamma hinner hem innan jag ska sova ;-D hahaha ..

Imorgon börjar jag tio i tio tror jag =) lite sovmorgon i alla fall .. bussen går vid nio så jaa sovmorgon hahaha .. vi har ju inget indivudellt val i morgon heller så jag slutar klockan tre i stället för halv fem .. puu !

Hittade ett sött litet brev från Hanni när jag kom hem =) .. söt hon är .. jag blev jääätteglad! Så söt! Älskar dig <3<3

Nä men tjenixen på er där framför dataskärmen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: