SKRIVET: 2008-08-13, kl 01:34:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma

Nu kom nyss hem med rekordfart! Det tog endast en kvart för bussen att åka från Slussen till Älta =O shiet värsta dåren! hahaha

Iaf, jag och Viccan åkte in till kungsan vid halv åtta och träffade väl framme Tessi, Madde och Karin från våran gamla klass...efter ett tag kom även Tessis nuvarande klasskompis Fanny med hennes vän .. i och med att det regnade som faan och alla frös så gick vi till donken och åt glass =) MUMS! Jag och Viccan tog muffins med glass och chokladsås =)
Efter ett tag så gick vi ut igen , och sen så försvann alla så det blev bara jag och Viccan kvar. Vi träffade efter ett tag Niklas från min klass samt hans tvilling Micke och några andra och med dem spenderade vi resten av kvällen..vi dansade och knasade oss haha
Och som information så heter Viccan ; Victoria med F ;-D

Men nej nu ska jag nog sova, ska titta på tennis imrogon med min papi =) sen så ska jag träffa min jättenäravän Roxanna =) <3

God natt alla där ute i världen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: