SKRIVET: 2008-08-21, kl 19:07:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hello

Tjena mors era knasisar!
Okej till att börja med, jag är nästan helt frisk =D ,, perfekt till skolstart hahah

Idag så åkte jag som sagt till min mosters jobb och hon har förövrigt barnen jag praktiserade hos förut så jag hälsa ju på dem också =D , det var jätteroligt faktiskt, Så jag var väl där till tio över elva för då skulle jag möta min underbara mamma för att köpa lite skolsaker =) .. och sedan äta lunch med henne innan hon åkte iväg ... Jag gick då en sväng ner till mormor och morfar , men tror ni dem var hemma ?? =O nää minsann , dem var tydligen i stan och köpte båtbiljetter dem är nämligen ute väldigt mycket å far .. är det inte båtsemester så är det till något varmt land, hahah , tänk vad härligt att vara pensionär och kunna flyga å fara .. men då gäller det att man börjar pensionspara! så gör nu det alla ni som vill leva bra även som gamla! hihi Men i alla fall nog pratat om pensinärer hahah ... eftersom det inte var någon hemma hos mormor och morfar så gick jag tillbaka till moster och praktikbarnen =) .. och jaa där spenderade jag resten av eftermiddagen tills mamma kom och hämta mig =) loove <3

Ehm , ja juste!! USCH ni ska se pappas finger!! Det ser allt annat än trevligt ut! USCH FY & BLÄÄÄ jag skojar inte hahahaha .. han har sytt på nästan hela fingret och så är svart sytråd så man ser ju apmkt .. och jaa , och nää usch .. jag brukar inte vara känslig men nu är jag .. hmm det kanske bara är jag som tkr det är sååå äkligt men då fåre vara det .. alltså nää det är inte okej! Stackars lilla papii ,, man tycker ju extra synd om honom när man ser det dära, och nu så har han mer ont också .. (han tog bort gipset idag) för nu har han ju inget stöd mot fingret,, eller joo han har ju en skena som han kan ta av å på, men alltså den täcker bara undersidan av fingret!


Imorgon börjar skolan hihi =) . ska bli roligt att träffa alla =D .. undra om någon har slutat, eller om någon har börjat? ;-)

Tjenixen på er !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: