SKRIVET: 2008-08-24, kl 21:54:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hello :)

God kväll !
Jag har helt enkelt inte haft tid för att blogga i helgen .. =O
men i alla fall, i lördags så åkte jag först på 60års kalas =) hihi ... men efter att ha ätit lite, och varit lite lagom trevlig så satte jag mig på bussen på väg mot slussen , för där skulle jag möta Hanniii =D wiiehoo hihi , vi åkte hem till henne och chilla biffen asså haha .. nä men efter ett tag gick vi till en sjö i närheten av henne ,, det är världens finaste ställe .. helt lungt, vi låg på berget och kollade upp not himeln ,, alltså det var underbart ! Men vi började frysa lite ,, så vi gick hem igen ... men klockan var bara 22.00 då så vi bestämde oss för att åka buss! hahahahah , så vi fick gå supermega snabbt, snabbare än ni alla tillsammans hahah , men tror ni inte bussen var försenad!? så vi fick stå och vänta å vänta .. ojojoj ... men i alla fall så åkte vi till Gustavsberg där vi gungade på gungor ... så idag har vi blåmärken och grejs hihi

Men jaha, vi kom hem vid halv tre - tre tiden och vi somnade typ direkt haha ..

Idag dåå ... ehm , vi åkte till värmdö vallen och tittade på fotboll , gick dock inte så bra för vårat kära Sickla IF =O inte bra inte bra ,, hmm .. men iallafall .. vi åkte hem till lilla mig efter matchen och gjorde värsta goda maten .. sen titta vi på film .. =) .. och pratade med min älskade mamma <3

jaa, nu är det bestämt att vi åker den 4 november till Las Palmas wiie =D så jäkla härligt !! =)

Men nej, nu ska vi titta på film ... sen sova .. skola imorgon



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: