SKRIVET: 2008-08-16, kl 22:56:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hanni

Idag har jag träffat min käre vän HanniBanni =)
Vi käkade lite kräftor på kräftskivan ,, och vi hjälpte som lovat min pappa att skala hans kräfter =) ... men vi drog hem tidigt, redan vid åtta tiden för Hanni var uppe och jobbade sju imorse och ska göra det i morgon också .. å mitt huvud känns som om det väger 100 miljoner ton så jag orkade inte vara där =O så vi åkte hem och tittade på film! =) och nu ska vi sova hihi (a) .. ska till hennes jobb i morgon med pappa och fika ;-)

Juste, igår när jag pratade med Niklas på msn så skickade han sötaste klippet på youtube! Så jävla söt =D hihi

http://www.youtube.com/watch?v=lBnqnh682AQ

God natt på er små trollungar <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: