SKRIVET: 2008-08-03, kl 13:17:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

går dagen

Hejsan svejsan!
Nu har jag och Adela nästan precis vaknat så nu ska jag berätta om gårdagens 50årsfest =D

I börjar var det faktiskt grymt jobbigt =( och se alla ledsna människor som gjorde sitt bästa att vara glad. Och jaa, självklart blir man ju själv ledsen , och man undrar hela tiden varför? och vad som hände och massa andra frågor och minnen snurrar runt i huvudet.
Lite senare framåt fem fyra halv fem tiden när alla var där och man höll sig sysselsatt hela tiden så gick det bra och man glömde faktiskt en aning och hade roligt.
Så ja trots allt som hänt, så tror jag alla hade det roligt och det känns skönt. Vissa kanske tkr att det är känslokallt men det tkr inte jag , för hon hade velat att Christers fest blev lyckad för hon hade verkligen sett fram emot den, och jaa alla har tid att sörja och alla får sörja men dem vill vara glada i går kväll för christers skull och det gällde även mig.
Vi dansa och sjöng, och jobba i baren (jag och adela) haha och asgarva åt alla konstiga danssorter =P HAHAH ni skulle sett.
Men jaa när vi skulle åka iväg dit till festen så tappa vi bilnykeln HAHHA jävla klantisar asså, men den låg under bilsätet , och jag lovar alla höll på att få panik och grejs.
Men nu tillbaka till festen , GODASTE maten ever, och världens finaste tårta! Så grymt fin , jag ska sätta in en bild så fort jag har laddat in dem =D

NYHETER: Adela stannar till på Torsdag och bilar till Skåne med oss =D =D =D <3 yeeah

Nu ska vi käka frulle hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: