SKRIVET: 2008-08-07, kl 21:08:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Från tidigare idag (20.00)

Hejsan hejsan , nu är jag i Skåne...internet knasar sig så inlägget blir lite senare än tänkt. Bilresan gick helt okej, fast jag höll på att kissa på mig första biten ojojoj usch vad det var jobbigt och pappa bara skrattade åt mig HAHAH...jag var tvungen att tänka på annat så jag räknade lastbilar och mellan norrköping och näästan Jönköping så såg jag hela 200 lastbilar.

Hm , vi är lite trötta nu efter resan så vi ska nog inte ner till festivalen i dag utan det får bli i morgon =) då ska vi antagligen först äta middag hemma med mamma, pappa, ann-sofie och hennes vänner ... sen så ska vi hem till en tjej som heter Vicky och snacka och så , sen så ska vi ner till festivalen =D det ska bli roligt.


Idag så ska vi som sagt bara chilla, kanske titta på film eller så. Snart kommer mamma och pappa som bor på ett hotell här i Hässleholm, och då ska vi äta mat =D hihi , MUMS !


Nej nu orkar jag inte skriva mer , men vi hörs senare =D Tjenixen på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: