SKRIVET: 2008-08-20, kl 12:52:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Försenat

Helloo !
Jag kunde inte skriva om gårdagen när jag kom hem för jag hade en sådan migrän .. så jag gick och la mig direkt och trots det och att jag har tagit tabletter så vill det inte riktigt försvinna .. hm , men det är i alla fall bättre nu =)

Jag  mötte i alla fall Hanni inne i slussen i går vid halv tre tiden , och vi åkte mot T-centralen där vi gick runt och tittade i affärer =) Det var riktgit mysigt hihi ... efter ett tag så kände vi hur våra magar kurrade så vi gick iväg för att äta =) det blev tacobar! ;-D gott ... efter detta så tittade vi runt lite till och åt yogurtglass i gallerian och den var förövrigt mättande,, men det kan ju bero på smaken också =) .. Jag kände att jag började få lite smått ont i huvudet när vi var på väg hemåt och när jag ska på bussen ser jag att den är överfull så listig som jag är så väntar jag till nästa som kom direkt när den innan hade åkt =) ,, så jag fick åka på en sval och skön buss som inte var full! Väl hemma tog jag migräntablett och gick å sov ..

Idag ska jag bara ta det lugnt! , fortfarande lite ont i huvudet , och jag känner mig illamående och yr  som man kan göra vid migränanfall

Men ni får ha det så bra .. puss o kram på er alla



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: