SKRIVET: 2008-08-17, kl 20:57:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Far&dotterdag =)

Denna dagen har jag spenderat med min pappa för det mesta =) Det har varit en riktigt trevlig dag , kanon! Fast det hade varit bättre om jag inte mådde så piss dåligt =( vill inte vara sjuk! =O
Men i alla fall , HanniBanni vaknade vid halv sex i morse och åkte till jobbet .. usch stackare! Men hon får ju pengar iaf hihi =) och hon ringde mig vid tiotiden och talade om att hon hade fixat fribiljett till mig och pappa på junibacken ;-D haha så vid elva tiden åkte jag och min käre fader iväg till Djurgården och Junibacken ! =D där blev vi upphämtade av Hanni som tog oss in genom kassan och direkt till sagotåget hihi , Min pappa har aldrig varit på Junibacken förut , haha =) men tack vare det fick vi ju trots allt fribiljetter haha .. iaf så åkte vi där , med Hanni, och sen bjöd hon oss på fika =D .. hon är nämligen bagare på junibacken .. Mums vad gott det var hihi (a) .. Hon är världsbäst på att baka !! Iaf så fikade vi lite, sen så gick jag och papi vidare till Vasa museet och såg på en film och gick på en visning .. det var faktiskt roligt. Det var länge sedan jag umgicks med pappa. Och jag ska se till så att jag kan ha en mor&dotter dag snart =)


Så min dag har varit bra =)
- Var på Junibacken med pappa
- Träffade Hanni
- Åt goda kakor
- Fick se saker som ingen annan får på Junibacken hihi (a)
- Besökte Vasamuseet
- Tittade på fotboll hemme med papi

En bra dag, en kanon bra dag! =)


Jag är glad och tacksam för allt jag har <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: