SKRIVET: 2008-08-03, kl 22:10:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Faan också

Jahapp man brukar ju säga att en olycka aldrig kommer ensam, jaa jag börjar tro på det...

Min storebror har sedan maj haft värsta hostan och förra veckan fick vi veta att de är lungingflamation (inte allt för farlig) men idag efter att han hade varit och sett på Bajen så va han tvugen att ta en taxi hem för det högg till i hjärtat så nu har han, mamma och pappa åkt till sjukhuset och jag hoppas att det bara var inbildning. Bara vänta och se, och till dess ska jag tänka på annat, tror att man tänker mer på det nu bara för allt som hänt, man blir liksom lite extra rädd. men jag tror nog inte att det är farligt...hoppas inte!

Men nej nu ska jag tänka på bättre saker och vill inte prata med ngn om det här nu, dels för att jag inte vill tänka på det, och dels för att det kanske inte ens är ngt, alltså jaa det kan ju varit inbildning som sagt =)  ... ska gå ut på kvällspromenad i regnet med min kära Adela och prata om roliga saker, och i morgon kommer min underbara Hanni hit, och dåå ska det bli kuligt =D

Tack och hej leverpastej!

TACK ALLA UNDERBARA  -ni vet vilka-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: