SKRIVET: 2008-08-26, kl 18:19:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

:)

Tjenare!
Har nyss skrurit potatis och gjort sallad , så nu väntar jag bara på att potatisen ska bli klar och att köttet ska bli grillat =) mums!

Ehm, jahaa idag då .. JO tror ni inte att den dära jäkla bag in box låten fortfarande är kvar i huvudet och att vi har gått runt och sjungit den lite då och då ?? blää vad jobbigt hhahha

Har inte gjort så mycket idag, varit i skolan bara =) och där händer som vanligt roliga saker, vi skrattar hela dagarna .. men jag orkar inte förklara .. hihi -slöis-

Fick veta för en stund sedan att Hanni ska tatuera sig i morgon =D wiie , jag vill också! =/ .. men i alla fall ... så ska jag föjla med och hålla handen hihi (a)

Jag är så otroligt glad att jag går i min klass och att dem får en att skratta .. utan alla knasigheter som dem hittar på, och utan allt skratt under dagarna så skulle jag gå runt och tänka för mycket, alldeles för mycket .. tänka på allt , visst det kommer även nu lite då och då .. men jag försöker att inte visa det , och när jag tänker på det så lyckas ändå mina kära vänner göra någonting roligt så att jag glömmer bort för en stund .. och det är därför jag är så otroligt glad som går i den klass jag gör, för dem får mig på bra humör och det är otroligt bra! =)

Nä nu har jag inget mer på hjärtat hörrni .. men hej då =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: