SKRIVET: 2008-08-21, kl 09:25:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

:)

God morgon alla glada!

Nu ska jag snart åka iväg till min gamla praktik och hälsa på =) .. eller det är bara barnen som jag var hos för dem har bytt grupp, så nu är dem hos min moster =) ... Efter att jag har varit där och lekt lite med barnen så ska jag möta upp mamma och så ska vi äta lunch =D det ska bli riktigt mysigt tycker jag ! Men jahapp ,, jag ska även handla skrivblock och så =)

Imorgon börjar skolan ! =O .. men det ska bli roligt att träffa alla =D wiie .. såg mitt schema igår .. hm, det är ju inte säkert att det kommer se ut så .. men det är fakitiskt ett ganska bra schema =) ..

men nu måste jag gå till bussen

Ha en bra dag allesammans <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: