SKRIVET: 2008-08-04, kl 00:41:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dem är hemma

Dem är hemma från sjukhuset och inget är fel, eller dem ska dit i mrogon igen men alltså änsålänge är allt bra =)

Jag och min kära Adela har promenerat och just nu funderar jag på när de va jag skulle till sjukgymnasten =S hmm, klantig som jag är så jaa har jag självklart tappat bort lappen =O usch på dig sofie! =P ahahha

Jahapp upp tidigt imrogon för HanniBanni kommer dåå =D ÄLSK <3 hon jag och adela ska ha kräftskiva hihi (a) och så ska vi måla klart mitt rum =D wiie vi kommer få så kul vi tre

tack och hej leverpastej , <3

Jag är som en tickande bomb just nu , helt plötsligt så bryter jag ihop...usch massa saker händer så snabbt
Döden, mammas tand går av, bilen går sönder , en kvinna fick åka iväg med ambulans, Andreas är sjuk, Leffe ramla nästan,,,känns inte som våran tur månad.. undra vad som händer nästa gång ? =/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: